دانش مدیریت

مدیریت، تجارت الکترونیک، کارآفرینی، اصول کسب و کار

دانش مدیریت

مدیریت، تجارت الکترونیک، کارآفرینی، اصول کسب و کار

افراد موفق


Achievers take responsibility for solving problems, set moderate goals , take calculated risks , and want feedback .

 

افراد موفق برای حل مسائل مسئولیت می پزیرند ، اهداف معتدل را ایجاد می نمایند ، دست به عملیات مخاطره آمیز محاسبه شده ای می زنند و خواهان باز خور می باشند .

نظرات 2 + ارسال نظر
آرتا یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:23 ب.ظ http://darkness.blogsky.com

سلام آقای مدیر. یه سوال...
میشه به من کمک کنید؟
من یه تحقیق دارم درمورد برنامه ریزی نیروی انسانی و باید یه مثالی هم برای پیش بینی تقاضا و عرضه نیروی انسانی بنویسم ( البته بغیر از دلفی)
میشه منبعی رو به من معرفی کنید یا اگه شما اطلاعاتی دارید منو راهنمایی کنید؟!
ممنون

آرتا سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:05 ق.ظ

با سلام
خیلی ممنون از اینکه منو راهنمایی میکنید
راستش اون کتابی که معرفی کردین منبع درسی ماست و ما باید از منابع دیگه ای استفاده کنیم. اگه میشه منابع دیگه ای معرفی کنید. اگه از منابع اینترنتی هم باشه بد نیست.
من دانشجوی دانشگاه گیلان هستم
ببخشید که وقتتون رو میگیرم. و ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد