دانش مدیریت

مدیریت، تجارت الکترونیک، کارآفرینی، اصول کسب و کار

دانش مدیریت

مدیریت، تجارت الکترونیک، کارآفرینی، اصول کسب و کار

فرار مغزها ( آسیب شناسی نیروی انسانی)


معضلات نیروی انسانی کارآزموده و هجرت آن برای آسایش بهتر که در واقع فرار مغزها نام گرفته است پدیده ای شوم برای کشورهای جهان سوم به خصوص کشور ما به حساب می آید. در این بخش شما می توانید با Download این مقاله که به صورتPDF   است . با مطالعه چندین مقاله برگزیده از اطلاعات و آمارهای دقیق اطلاع حاصل نمائید .  


 



 

نظرات 8 + ارسال نظر
سیاورشن سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:29 ق.ظ http://siavarshan.persianblog.com

سلام عزیزان وبلاگ زیبایی دارین . تبریک میگم . بسیار لذت بردم . به من هم سر بزنید نیازمند نظرات شما هستم . من از فرهنگ وهنر هزمزگان مینویسم . ممنون

مهرداد چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:18 ق.ظ

سلام
دانشجوئی؟

سعید شنبه 28 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام دوست عزیز.من به شخصه بارها از مطالب شما استفاده کردم و درآینده هم نیازمند مطالب شما هستم.درضمن من دانشجوی سال آخر مدیریت صنعتی هستم.خدانگهدار.موفق باشید

ایمان سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:27 ب.ظ

لطفا اگر امکان دارد متن انگلیسیش را برام ارسال کنید
تحقیق دارم هر چی گشتم بهتر از این پیدا نکردم
۱/۹/۸۳

مهندس پارسا یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:13 ب.ظ http://aparsa.persianblog.com/

با سلام به همه دوستان عزیز
اگر مواردی در مورد مدیریت نیاز داشتید با من تماس بگیرید
خوشحال میشم که کمکی کرده باشم
تلفن بنده؛۰۰۹۸۹۱۴۱۱۶۳۷۷۶
موفق وپیروز باشید
پارسا

[ بدون نام ] یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام

[ بدون نام ] دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 09:48 ق.ظ

ابوالفضل پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 08:06 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد