دانش مدیریت

مدیریت، تجارت الکترونیک، کارآفرینی، اصول کسب و کار

دانش مدیریت

مدیریت، تجارت الکترونیک، کارآفرینی، اصول کسب و کار

کنفرانس بین المللی کارآفرینی شیراز


اواخر بهمن ماه مقاله ام در کنفرانس بین المللی کارآفرینی شیراز مورد قبول واقع شد؛ کنفرانس 3 روزه بود؛ از سخنرانان مهم کنفرانس دکتر فقیه، دکتر سپهری (ریس موسسه کار و تامین اجتماعی)، و پرفسور شات دانمارکی بودند.

مزایای کنفرانس برای من حاشیه آن بود؛ دیدار دوستان گذشته، گرفتن کار جدید و ...

 مقاله را می توانید از اینجا بگیرید.



نظرات 2 + ارسال نظر
خط مقدم سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:34 ق.ظ http://shahid-shenasi.com/

وبلاگ خوبی دارید به ما هم سر بزنید
سایتی که نظرتونو به زندگی عوض می کنه
www.shahid-shenasi.ir
www.shahid-shenasi.com

محمد رحمانیان چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ب.ظ http://ghasre-barani.blogfa

سلام استاد عزیز امروز به صورت اتفاقی با سایت شما روبه رو شدم من دوره کاردانی ام شما استادم بودی واقاعا خدا حفظتان کند و دعا میکنم که همیشه موفق باشید ممنونم استاد عزیز الان من ترم دوم کارشناسی کوارم خیلی دوست دارم ببینمتان خدایار و نگهدارتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد