دانش مدیریت

مدیریت، تجارت الکترونیک، کارآفرینی، اصول کسب و کار

دانش مدیریت

مدیریت، تجارت الکترونیک، کارآفرینی، اصول کسب و کار

و ...

به گدایی چشمهات آمده بودم

 آن روز که می دادی

زکات نگات به درویشان عاشق

واجب الحج مدینتان چشات بودم


 مار مهره!


هزار پسر عاشق را طواف دادی

هفتها بار به دور کعبه چمهات

و هزار پسر عاشق را بوسه دادی

بارها بار به حجرالسود گوشه لبهات


بین صفا و مروه وسعت دیدیت

می دوم

تا آبله آبله شود

قلب کف پام


طبق طبق نگات بود جهزیه کدام داماد؟!

تا فریاد بزند که رستگارترین است

در این میقات


هزار خدا

هزار شاعر

هزار معشوق

و هزار چوپان نی لبک زن دشتهای تنهاییم

تمامی رمه های جوانی شان را

به یوم قربانت

سر بریدند.



نظرات 1 + ارسال نظر
نسترن کاشکی یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ق.ظ

با سلام.

من با احتمال بالایی از مهر 90 دانشجوی ارشد هوش مصنوعی امیر کبیر یا بهشتی میشم.

لطفا اگه امکانش هست از بچه های ارشد هوش این دانشگاه ها فردی رو معرفی
کنین تا من بتونم سوالامو راجع به اینکه چه کارایی (مطالعه، تحقیق و..)
قبل از ورود به دانشگاه انجام بدم رو ازشون بپرسم.

منتظر جواب شما هستم. لطفا به ایمیلم جواب بدین.

چون وقت زیادی ندارم امیدوارم سریعا جوابمو بدین. مرسی، موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد