دانش مدیریت

مدیریت، تجارت الکترونیک، کارآفرینی، اصول کسب و کار

دانش مدیریت

مدیریت، تجارت الکترونیک، کارآفرینی، اصول کسب و کار

بازارهای تجارت الکترونیکی

انقلابی در تجارت جهانی


تقریبا در تمامی بازارهای صادرات انقلابی واقعی در حال وقوع است که باعث تغییر در روش عملکرد TSI ها خواهد گردید.

جایگاه این انقلاب بازارهای مربوط به تجارت B2B می باشد. آنها کلیه شرکت کنندگان و خدمات مربوط به تجارت جهانی نظیر : تامین کنندگان، خریداران، حمل کنندگان، لجستیک، مالی، خدمات بازرسی، اخبار بازاریابی و کاربرهای سخت افزار که تولید کاتالوگ های دیجیتالی را تسهیل می کند، خرید و فروش را در یک مکان جمع نموده اند.

بازارهای کسب و کار الکترونیکی اساسا معادل مجازی یک بازار شهری هستند با این تفاوت که درب آن به روی تمامی خریداران و تامین کنندگان در سراسر دنیا که بتوانند