کنترل کیفیت مبحثی بسیار زیبا در علم مدیریت می باشد که زیر مجموعه ای از TQM ( مدیریت کیفیت جامع ) می باشد . امروزه سازمانهای ارائه دهنده استانداردهای کنترل کیفیت با هدف حذف ضایعات ، رضایت مندی مشتری ، نظام مندی مدیریت ، انتفاع سازمان و در کل بهره وری همه جانبه پا به عرصه محیط سازمان و جامعه نهاده اند و با شعار مشتری مداری سازمان را به هدف والای رضایت مندی در همه جوانب راهنمائی می کنند . در این بخش شما می توانید با Download این مقاله که به صورتPDF است با مفهوم کلی کنترل کیفیت به صورت ساده آشنا شوید و معانی ممیزی کیفیت و استانداردهای آن را به خوبی بشناسید .
معضلات نیروی انسانی کارآزموده و هجرت آن برای آسایش بهتر که در واقع فرار مغزها نام گرفته است پدیده ای شوم برای کشورهای جهان سوم به خصوص کشور ما به حساب می آید. در این بخش شما می توانید با Download این مقاله که به صورتPDF است . با مطالعه چندین مقاله برگزیده از اطلاعات و آمارهای دقیق اطلاع حاصل نمائید .